Selvbetjent innlevering og utlevering

Mandag til Søndag 06.00 til 23.00

 

Hvordan fungerer det?

 

1. Du åpner døren ved å taste inn en kode, beskrivelse står på døren.Du taster inn stjerne før og etter selve koden som du for opplyst på døren så får du grønt lys og døren er åpen.

 

2. Når du kommer inn, fyller du ut et skjema som du finner på benken. Ta en gjennomsiktig plastsekk og legg kalesjen/varen sammen med skjemaet du fyllte ut, inn i sekken.

 

 

Når vi er ferdige med jobben, sender vi deg en mail med faktura, når den er betalt kan du hente varen  i selvbetjenings løsningen mellom 06.00 - 23.00 

 

                    Inn/ut levering adresse: Fredriksfrydveien 2, 1792 Tistedal

        

 

Denne løsningen har vi hatt i snart 2 år og denne flekibiliteten har kundene sagt at de liker veldig godt. Vi ønsker derfor å utvide denne fleksible og geniale løsningen i 2017.

 

Nyhet 2017 kommer.

Døgnåpne ubemannede butikker kommer på en marina nær deg. (den første er planlagt ferdig i løpet av Mai 2018)

For å bruke våre døgnåpne ubemannede butikker, må du registrere deg som kunde og det vil bli laget en egen app til disse butikkene. Her kan du handle masse båtutstyr fra automater, rett ved din båt.

Du kan levere inn en kalesje til reparasjon når det passer deg. Når kalesjen er ferdig, får du beskjed, og du kan hente den igjen når det passer deg, i den ubemannede døgnåpne butikken som er rett i nærheten av båten din.

Vi har åpent 24/7 - 365 dager i året i disse butikkene.

 

Vi er der kunden er.